Introductie TW Steel Apex horloge

TW Steel ApexTW Steel viert het tienjarig bestaan van het horloge merk met de introductie van de TW Steel Apex. Het gaat hier om een Swiss Made Limited edition horloge uit de Canteen style serie. DE leverancier laat in het nieuwsbericht weten dat het in totaal 200 Apex modellen heeft laten maken.

TW Steel Apex

Met het Apex model wil TW Steel niet alleen het tienjarige bestaan en de wereldwijde expansie vieren. Maar ook het succes van de bekende Canteen Style ontwerp. Het vlaggenschip in de TW Steel collectie. Het model is voorzien van een stalen horlogekast met een “hammered bezel’. De wijzerplaat is uitgevoerd in een zwarte kleur met een maand en datum aanduiding. Het horloge is voorzien van een bruine horlogeband uitgevoerd van krokodillenleer. Het horloge is waterdicht tot 10 ATM.

Bij de productie van het horloge is veel aandacht aan details besteed. Dit zie je ook terug in de doos waarin het horloge zit. Het gaat hier uniek exemplaar waarmee TW Steel wil bevestigen dat het toegewijd is aan het aanbieden van horloges die uitblinken in design.

De TW Steel is een horloge in het hogere segment. In het persbericht laat TW Steel weten dat de verwacht winkel waarde rond de €1849 / $1999 zal komen te liggen.

TW Steel Wereldmerk

TW Steel is een familiebedrijf dat in 2005 is opgericht in Amsterdam. Tien jaar later is het horlogemerk uitgegroeid tot een wereldwijde speler en zijn de horloges in meer dan 100 landen ter wereld verkrijgbaar. TW Steel is ook de officiële sponsor van Movistar Yamaha MotoGP. Het horlogemerk heeft ambassadors als Mick Doohan, Emerson Fittipaldi en David Coulthard aan zich weten te binden. Bekenden uit de MotoGP en de snelle wereld van de Formule1.

Bezoek de website van TW Steel voor meer informatie over de brede collectie aan horloges en de TW Steel Apex.

Laat wat van je horen

*